Klachtenprocedure

Wij streven ernaar dat onze producten voldoen aan uw verwachtingen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent en u de behoefte heeft om een klacht in te dienen.

Bij een klacht verzoeken wij u om deze via info@henzaoil.nl kenbaar te maken. Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons binnen 24 uur inhoudelijk reactie op uw klacht.

Als u het prettig vindt om met ons persoonlijk te spreken, dan kunt u ons op het telefoonnummer 055 – 8442499 bellen van maandag t/m zondag tussen 13:00 en 22:00 uur.

Wanneer u wenst dat wij u terugbellen, dan kunt u uw telefoonnummer en de tijden via info@henza.nl doorgeven zodat wij u terug kunnen bellen.

 

Tenslotte kunt u uw klacht ook per post sturen naar:

Henzaoil

T.a.v. afdeling klachten

Arnhemseweg 39

7331 BB Apeldoorn

 

Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:

  • Bestelnummer
  • Besteldatum
  • Naam, adres en woonplaats

 

Wij streven natuurlijk ernaar om uw klacht direct op te lossen, maar leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk uw klacht aan te melden bij Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ of ODR platform van de Europese Commissie http://ec.europa.eu/odr.